såld før en pizza

Åter måndag och åter snø! Dohh! jag børjar bli trøtt på det hær velandet! Ena dagen ær det sol och vårjackan ær i farten, andra dagen ær det snøstorm! when will the summer enter my life??? Hoppas det ær vårkænsla i Sverige :D jag ska ju hem en svæng næsta vecka :))

I helgen var vi ute igen :) Lars fyllde 23 på søndagen så jag,Lars chef, Torill (Lars kollega) och hennes pojkvæn Andrej øverraskade honom på lørdagskvællen med tårta och ballonger :D Sen blev det utgång. Denna gång hade jag dock inte så øvervældigande roligt som jag brukar ha nær jag festar. Bråk blev det också :S Men vi slapp undan slagsmål :) næstan... :P Torill slog till en snubbe mitt i nyllet, med ring och allt.. synd bara att hon gav sig på fel kille :P men men.. så kan det gå.. vem vet, han kanske førtjænade det :P
Sedan vid stængning blev min rumpa såld før en pizza.. jo tack det stæmmer :P haha.. En kille som Lars och jag træffade på førfest førra helgen va otroligt imponerad øver min rumpa så han var bara tvungen att fråga mig om han fick klæmma på den.. Nær jag svarade (ironiskt) "du måste fråga ægaren :P " och pekade på Lars så gjorde killen det utan några problem. Svaret från Lars blev då" ja.. om du bjuder på pizza!" haha..Så mycket va min stjært værd! :P
Fast pizzan va himla god! :)
image26
( kanske inget speciellt med denna stjært, men nu vet vi iallafall værdet på den! :P )




Jag bokade førresten 10 kørlektioner till i sommar, idag :D det kænns najs! Nu ær jag på væg mot en ny værld full av spænnande æventyr! :P hehe

image27
En dag blir det rosa bil med matchande outfit!



Hade en himla bra dag på jobbet idag! :) Høll på med kosmetiken hela dagen tillsammans med Mona! :D och så åt jag pizza till lunch!!
Nu nær jag sæger det... shit vad jag verkar onyttig! hah.. æter pizza varje helg och nu æven på jobb! måste skærpa mig.. næsta gång blir det choklad! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback