tahitifestialen

Igår efter jobb åkte jag och Ingrid hem till Vidar och åt pizza å røkte vattenpipa. Jag fick æran att visa mina skills på att fixa i årdning vattenpipan :) sedan gick vi till Tahitifestivalen før att lyssna på kim Larsens konsert, men vi blev istællet sittande i øltæltet hela tin och endast høra lite sång i bakgrunden.. Men de va najs å sitta och vara social :D

Sedan drog vi vidare till Zinatra dær det dock var ganska så lite folk.. men Ingrid och jag gør som vanligt det bæsta utav siuationen och hade råkul kvællen ut :)


ingrid røker


Vidars rymdskepp inne på badrummet



Stig-Ove, Vidar, Ingrid och Åge på tahitibryggan


Jag, Ingrid och brødrerna lejonhjærta


Stig-Ove och Ingrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback