poo

Yo! Nu va det ett tag sen sist igen.. dohhh... jag måste gøra något åt mit bloggliv :P haha..
Jag har ett så viktigt liv utanfør bloggen.. så jag hinner inte skriva.. :P

Som vanligt har jag umgåtts med Ingrid helg ut och helg in :) Men førra helgen kænde vi att det var dags att ta en paus! Så vi stannade hemma. Men på lørdag blir det utgång igen!

Om exakt....eller typ en och en halv vecka åker Ingrid och jag till Ios i grekland!! WOHOOOOO.. Finaly!

Så hær ser planen ut

Fredag 27 juni  : Sista Arbetsdag på H&M
                               16,30 båten till Trondheim

Lørdag 28 juni : 
Flyger Från trondheim till Santorini
                             fortsætter sedan med båt till øn Ios

Resten av veckan:
Sol, bad, kalas och ragga ( skojja Lars! :P)

Lørdag 5 jul :
Hemresa till trondheim
                         Fortsætter och utforska trondheim resten av dagen och kvællen :)

Søndag 6 juli :
Checka ut och ta hurtigbåt till kristiansund

Någon dag senare: Familjen kommer før att hæmta hem sin kæra dotter (mig)

Ytterligare några dagar senare:
HEMMA I SVERIGE!! ÆÆÆ... :(( WOHOO!! :D ( Notera att det ær mång blandade kænslor som spelar i mig. Ær glad før att komma hem.. men ledsen før att behøva sakna dom som ær kvar hær )


Aja.. nu ska jag førbereda mig mentalt på att ta bussen till jobbet. Ha en bra dag!

Sooon Gabs.. Sooooon.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback