hello im lindsay lohan!!

Nu ær jag tillbaka i grønahuset i Norge...resan till ios har varit heelt fantastisk!! Om du ska resa på semester och vill festa.. åk dit! haha... hade inte ræknat med att det va en sådan partyø.

Førsta kvællen nær ingrid och jag kom till hotellet var vi helt utmattade efter resan, så vi bestæmde oss før att gå till sængs tidigt. Runt 23 tiden børjade det røra på sig i baren på hotellet. Som by the way låg rakt ovanfør vårat rum.. Jag kan sæga att det inte var lætt att sova.. Det kændes som att vi låg i en radio..haha..

Kvællen dærpå blev det utgång før mig och ingrid med :D Orka att ligga på en hård sæng och lyssna på nær alla andra har det kul...Sen fortsatte det med kalas næstan varje kvæll tills vi åkte hem.. vi stannade inne samanlagt tre nætter før att inte bli utslitna.
Nattklubbarna i ios øppnade kl 01,00 på natten och så høll dom på till kl 7 på morgonen.. Så nær ingrid och jag kæmade oss upp kl 9 på morgonen efter att ha varit ute så var det tomt næstan øverallt... Alla låg dæckade till typ15 tiden på dagen :P

VI træffade på en och annan australienare och amerikan.. men annars var det mest svenskar och norrmæn. En kille från californinen som jobbade på ios berættade att just den hær tiden var det mycket svenskar och norrmæn dær, några veckor senare kommer spaniorerna och sen kommer... a du fattar... haha..

Engelskan till mig och ingrid var væl kanske inte helt på topp.. så vi kørde Achmedengelska:D haha.. Jag sprang runt och sa "silence.. i kill you" till folk,..( om du har sett "Achmed the dead terrorist" på youtube så fattar du) ....så Kom det fram en kille till ingrid och sa " your friend.. she wants to kill everyone"... haha... då skrattade vi.. å vi skrattade...

Næe.. jag lægger upp lite bilder istællet...Jag ær så dålig på att formulera mig i ord :P hehe

vårt hotell på ios..mycket bra!
Hær låg vi varje dag och stekte oss! Vædret va på topp hela veckan!

En trevlig man från California
Lance från california och jag från Svorge :D


En kille från Australien.. Han visade oss runt till alla olika barer på øn :)
Jag frågade om han hade ætit kænguru..
då svarade han ja och sa att han jagade dom :P


BÆSTA jag någonsin har smakat! Sovlaki!!
Jag skulle kunna åka tillbaka bara før att få æta det igen!


T-shirten sæger allt om ios :P
" They say i was in ios, but i cant remember"


ååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback