brunis

oj oj oj.. nu var det ett tag sedan jag skrev.. jag ær væl ingen riktig bloggare trots allt :S På lørdag åker jag till Sverige och ær dær en vecka:D ska bli najs!! Pratade med familjen på telefon idag ( typ alla samtidigt).. Så får jag høra att brorsans flickvæn øverraskade honom med en biljett till Rom øver helgen :) sicken kvinna! Jonas vart nog tagen på sængen nær han fick høra det!

Nu har jag børjat smøra in mig i brun-utan-sol igen... det kommer i perioder det dær.. hehe.. nu kænner jag før att se lite het ut igen, efter en period av plekfishet. Det var nog lars som fick upp øgonnen på mig :P han kom på idén om att jag skulle spraya honom till sista april.. så att han får många brudar :P haha..
Testade faktiskt L'oréals spray.. å den luktade inte bajs :D så de va positivt.. hoppas på att den funkar också!
jag har blivit lite brun nu.. och efter det fina klippet ingrid gjorde på mig igår så kænner jag mig som ny :D


Kommentarer
Postat av: Sabina

Fan ocskå jag som solat lite.. Trodde jag skulle vara brunare än dig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback